Niet goed bezig

Okay, mijn plan was om toch wel wekelijks een blogpost te schrijven, en wat zie ik nu, het is sinds juni geleden! Oh boy, shame on me…
En excuses heb ik niet, of toch geen nieuwe 😉
Het blijft gewoon wat vreemd om hier verhalen neer te pennen die mezelf en mijn gezin blootstellen en wie zal ze uiteindelijk lezen?

Maar ik blijf het toch wel leuk vinden, dus poging nummer drie (of vier of vijf) en we zijn terug vertrokken!

Dus update sinds juni 2016;

Onze webshop bestaat ondertussen 1 jaar, hiep hiep hoera!

En Otis is bijna 2, dubbel hiep hiep hoera! Ongelofelijk hoe vlug dit gegaan is, we zijn zelfs op dit moment bezig met zijn schooltje te kiezen! En daar komt het gevoelig momentje van dit blogstukje, een schooltje kiezen wil zeggen mijn kleine ventje weer voor een stukje verliezen… Nachten lig ik er wakker van, krijgen we onze voorkeurschool, gaat hij wel kunnen starten in september of wachten we nog even (tot hij 18 is ofzo?), gaat hij zich kunnen verdedigen tussen al die andere belhamels van 2,5jaar, en ga zo maar verder…

Wel, niemand kan het zeggen, ook dit gaan we weer moeten ondervinden. Maar laten we eerst maar zijn tweede verjaardag lekker fijn vieren! Ik ben alvast bezig met het zoeken van leuke decoratie, hij heeft namelijk een “tinker bell” obsessie, die kleine elf is moeilijk te vinden tussen al de bumba – plop – cars toestanden… Dus dit wordt nog een leuke uitdaging de komende 3 weken!

I’ll keep you posted!

Veel liefs,
Sabrina en Otis

Geef een reactie

