smetvrees

De nieuwe collectie staat weer online, leuke toppertjes uit de collectie van nOeser.  Ik ben al een tijdje fan van dit merk dus ook fier dat ik het mag vertegenwoordigen in onze shop.  Het leuke aan nOeser is dat ze niet binnen de lijntjes kleuren, altijd wel een knipoogje in hun collectie steken.  Dus traditionele outfits vind je hier minder vlug terug, stoere speelse outfits dan weer wel.  Je kan lekker stoer kiezen voor de meisjes en het toch schattig houden!  En de kwaliteit is super, niet bang zijn om de kleertjes in de wasmachine te gooien over and over again 🙂

Want wassen doen we als mama vaak genoeg…  Eigenlijk constant, ik toch.  Elke dag een andere handdoek, een nieuw washandje, propere romper, verse pyjama en ga zo maar door.  Elk nieuw aangekocht kledingstuk eerst de wasmachine in alvorens mijn kleine man dit aankrijgt.  Heb ik jullie al verteld over mijn smetvrees?  Heb er wel wat last van 😉  Het kriebelt bij mij al als ik weet dat Otis over een vloer kruipt die niet mijn vloer is.  Ik krijg het spaans benauwd van huisdieren en rondvliegend haar, van baby’s met snotneuzen, van volwassenen met snotneuzen, van snotneuzen in het algemeen!  Van kinderstoeltjes op restaurant, van speelhoeken op restaurant, van andere kindjes die aan het speelgoed van Otis zitten.  En van kindjes die mijn kind spontaan kussen, verschrikkelijk!  Oké, verschrikkelijk lief voor sommigen, verschrikkelijk voor mij…  Om nog maar niet te beginnen over die tutjes, tutjes die in alle monden gestoken worden, hoe komen ze erop?  Jouw tut in jouw mond, en daarmee stopt het… Ik betrap Otis ook hoor, af en toe zie ik hem wel eens een tutje van een ander kindje in zijn mondje steken, maar geloof me, op 1 2 3 steekt dat tutje terug in de eigenaar zijn mondje!  En dan krijg je af en toe wel eens het verwijt van manlief dat het kind zo geen weerstand kan opbouwen, oké, maar die weerstand, daar wacht ik al lang op.  Van de ene oorontsteking naar de andere, niet bij te houden, maar blijkbaar als hij naar school gaat binnenkort (niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken) dan gaat zijn weerstand een boost krijgen, niet normaal!  Ik wacht dus in spanning af.  En ondertussen nog maar eens een wasje draaien…

Liefs,

Sabrina en Otis

 

 

 

Geef een reactie

