Slapeloze nachten

Slapeloze nachten, ze blijven bestaan…

Ik heb het volgens mij nooit echt neergepend maar oh boy, wat hebben we thuis slapeloze nachten achter de rug, daarmee bedoel ik niet een weekje eens opstaan ’s nachts maar opstaan sinds de geboorte tot ongeveer gisteren… Ja onze kleine man is geen goede slaper, nog steeds vraagt hij om papje, of heeft hij een slechte droom.  En geloof me, dit is geen fase, en al die goedbedoelde adviezen van alle andere mama’s die denken dat ze de oplossing hebben, nope think again! 

Alles, werkelijk alles hebben we uit de kast gehaald om toch maar een oplossing te vinden, maar als mijn kind om 3u weent zal ik (of my hubby) blijven opstaan om hem die troostende knuffel te geven of dat papflesje, ook al is hij sinds kort 2 jaar.

En ja, de wallen worden groter, het geduld met momenten kleiner, maar de liefde blijft, en ja, dit hoort erbij, the hole package weet je wel. En met veel liefde geef ik slaap op want dat kleine ventje is het meer dan waard!

Aan alle andere slaaptekorte mama’s, hang in there, we’ve got this!

Geef een reactie

